Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah, saya telah diberi kepercayaan yang paling besar oleh Pegawai Pejabat Pendidikan Daerah Kuala Kangsar untuk 'compose' lagu rasmi PPD Kuala Kangsar. Amanah ini saya terima dan saya bersyukur kerana hasilnya juga diterima oleh Tuan Adnan Bin Rejab sendiri. Lirik yang padat tetapi sangat bermakna ini pula telah ditulis oleh En. Kamarulazua. Semoga ini menjadi salah satu titik tolak perkembangan saya dalam bidang yang memang saya minati ini :)


Sila klik butang 'play' untuk mainkan lagu.


Nyanyian oleh Pasukan Koir PPD Kuala Kangsar:




Sekiranya anda berminat mendapatkan khidmat saya dalam menggubah semula lagu sekolah/institusi anda, boleh hubungi saya melaui email: orynx_010@yahoo.com. InsyaAllah saya akan memberikan khidmat yang terbaik disamping menawarkan harga yang sangat berpatutan. Terima kasih kerana melawat blog ini! :)

Leave a Reply